Facebook'ta Paylaş

19 Nisan 2014 Cumartesi

ÇEMYO öğrencileri 50 adet selvi fidanını toprakla buluşturdu

Namık Kemal Üniversitesi Çerkezköy Meslek Yüksek Okulu Halkla İlişkiler 1.Sınıf 2.Öğretin öğretim öğrencileri ağaçlandırma projesi kapsamında 50 adet Selvi fidanını toprakla buluşturdu. 

 


Ağaçlandırma projesi kapsamında Çerkezköy Meslek Yüksek Okulu Halkla İlişkiler 1.Sınıf ikinci öğretim öğrencileri 50 adet selvi fidanını toprakla buluşturdu.


PROGRAM DÜZENLENDİ
Cuma günü Akın Akın Caddesi üzerinde bulunan yeşil alan üzerinde saat 15.00'da başlayan ağaç dikim programına ÇEMYO Müdürü Yrd.Dr. Ercan Buluş, Müdür Yardımcısı Özlem Berkdemir, Öğretim Görevlisi Taha Aslanlı, Halkla İlişkiler 1.Sınıf 2.Öğretin öğretim öğrencileri, Çerkezköy Orman İşletme Şefi Ekrem Ferhatoğlu  ile Çerkezköy Orman İşletme Şefliği personeli katıldı.


ALAN REHABİLİTE EDİLDİ
Halkla İlişkiler 1.Sınıf ikinci öğretim öğrencisi Zeynep Özayyıldız tarafından organize edilen ağaçlandırma projesi kapsamında Çerkezköy Orman İşletme Şefi Ekrem Ferhatoğlu ve Çerkezköy Orman İşletme Şefliği personeli fidan dikiminde öğrencilere yardım ederek sahanın rehabilite edilmesini sağladılar.

ÖĞRENCİLER FİDAN DİKTİ
Çerkezköy Orman İşletme Şefi Ekrem Ferhatoğlu, ağaç dikim işlemi öncesinde öğrencilere bilgi vererek Selvi fidanlarının ne şekilde dikilmesi gerektiği anlattı. Çerkezköy Orman İşletme Şefliği tarafından dağıtılan fidanları alan öğrenciler önceden hazırlanan çukurların başına geçerek kendilerine fidanları toprakla buluşturdular.
İSİMLERİ FİDANLARA BAĞLADILAR
Ekrem Ferhatoğlu ve Orman işletme çalışanları da öğrencilerin diktikleri fidanları tek tek kontrol ederek öğrencilere yardımcı oldular. Halkla İlişkiler 1.Sınıf ikinci öğretim öğrencileri diktikleri fidanlara önceden hazırladıkları ve üzerinde isimleri yazılı künyeleri fidanlara bağlamayı da ihmal etmediler.


Çerkezköy Bakış

0 yorum:

Yorum Gönder