Facebook'ta Paylaş

27 Haziran 2014 Cuma

Çerkezköy MYO ve KYK Yurtkur 2015 Kayıtları

2015 yılında yüksekokulumuzu kazanan arkadaşlara hayırlı olsun. Ben bu sitenin kurucusu, yöneticisi ve okulunda öğrencisi Özkan AYAN. (Bi mezun etmediler zaten amk...)

(Lütfen öncelikle aşağıdaki yazının tamamını okuyun.)

Yazının tamamını okursanız, Okul ve yurt kaydının nasıl yapılacağını, okul, yurt ve gideceğiniz yerle ilgili bütün bilgileri öğreneceksiniz, daha napiim amk, okuyun bi zahmet...

Bu siteyi yeni kayıt olan arkadaşlara yardımcı olmak için açtım. Şimdi sizlere okulumuz , yurdumuz ve Çerkezköy hakkında kısa bilgiler vereyim. Okul hakkında kısa bilgiler;

Yüksek Okulumuz geçen sene itibariyle Çerkezköy'e bağlı Veliköy Mahallesi'ne taşınmıştır. Yeni Okula nasıl gidebilirim derseniz; Çerkezköy otogarda indikten sonra minibüslerle gidebilirsiniz. Ayrıntıları en alt sayfada vereceğim, o yüzden bu sayfanın tamamını okuyun.


                                  Resmin tamamını görmek için tıkla
Çerkezköy MYO, 1994 -1995 Eğitim Öğretim yılı güz döneminde Trakya Üniversitesi bünyesinde, Çerkezköy MYO olarak kurulmuş olup, Çerkezköy Belediyesi ile Çerkezköy Real Kuruluşların katkılarıyla 1994-1995 Eğitim- Öğretim yılında Büro Yönetimi ve Sekreterlik ve Tekstil Programları ile faaliyetine başlamış bir Meslek Yüksekokuludur.Yüksekokulumuz Trakya Üniversitesine bağlı olarak, 11 yıl ( 22 Yarıyıl ) kesintisiz eğitim vermiştir.
2006 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Döneminde Namık Kemal Üniversitesi’ ne bağlanarak, Namık Kemal Üniversitesi, Çerkezköy Meslek Yüksekokulu olarak eğitim-öğretim hayatına devam etmektedir.

Yurt Hakkında;

Yurdumuz okula uzaktır. (Devlet yurdu) Yurda ulaşım minibüsledir. Hem Veliköy'den hemde Çerkezköy merkezden (belediye medydanı) ve otogardan devlet yurduna minibüsle gidebilirsiniz. Ayrıca özel yurt olarakta yurtlar ( sadece cemaat olarak algılanan özel yurtlar) vardır.


                                Resmin tamamını görmek için tıkla


Aşağıdaki linklerde vereceğim bilgiler, geleceğiniz yerle alakalı tüm sorularınıza cevap bulabileceğiniz bilgiler içerecektir;


Yüksekokulumuzun resimleri için TIKLAYIN (Bu resimler okul ilk yapıldığında çekildi, şuan okul ve çevresi düzenlendi)

Yurtla ilgili bilgiler için TIKLAYIN

Okul ve yurt ile ilgili genel bilgiler için TIKLAYIN 

NKÜ Resmi duyurusu ile kayıt ve aşamaları TIKLAYIN 

KYK Devlet Yurdumuzun Güncel Resimleri için TIKLAYIN

Çerkezköy MYO Bilgilendirme Broşürü için TIKLAYIN

KYK YURTKUR ve OKUL KAYITLARI hakkında sıkça sorulan sorular sayfası için: TIKLAYIN

Önemli Not: Bu sitenin hiç bir şekilde bir resmiyeti yok, bir çok internet sitem olduğu için, bu siteyi de hobi amaçlı kurdum. Soru soracak olan veya bir şekilde yardımcı olduğum kişiler bi hayır duası edip, vefakar olduğu sürece onlarada hakkım helaldir. :)

ULAŞIM: Çerkezköy'e ulaşım için İstanbul otogardan Kale Seyahat, Metro, İstanbul Turizm araçları var.

Son NOT: Gerekli bilgilerin hemen hepsini yazdım ama illede bir şey soracağım derseniz, twitter'dan yada facebook'tan tweet yada mesaj atın işte. Hadi Allah'a emanet olun. (Ha birde en önemlisi sitede bir tane reklamı tıklayın be, babanızın hayrına bu kadar yazıyı yazmadık:))

Namık Kemal Üniversitesi Çerkezköy Meslek Yüksekokulu- İLETİŞİM

NKÜ Çerkezköy Meslek Yüksekokulu Veliköy Mahallesi Atatürk Caddesi No:59/A
Çerkezköy
Tekirdağ
59500

Tel:  (0282)2503600


GOOGLE MAPS

 

0 yorum:

Yorum Gönder